Retourneren

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen.
 
Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Wij schatten dat deze kosten maximaal € 6,75 zullen bedragen.
 
Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
 
Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via info@modernemoeders.nl.
 
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van het retour terugstorten

Uitzonderingen retourneren

a. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
b. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
d. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
e. die snel kunnen bederven of verouderen;

Identiteit ondernemer

Moderne Moeders
Hofstade 48
5131 ZL Alphen
info@modernemoeders.nl
06-38298481
KVK 56928033
BTW NL138199157B01

 
Vergeet niet jouw rekeningnummer en tenaamstelling (naam rekeninghouder) van de rekening aan ons te vermelden. Voor Belgische klanten is het belangrijk dat wij de IBAN en BIC nummers ontvangen.

Wil je een product ruilen voor een andere maat of kleur? Dat kan uiteraard. Wil je zeker weten dat het gewenste item er nog is? stuur dan een e-mail naar info@modernemoeders.nl  Wanneer je een artikel omruilt voor iets anders, sturen wij de ruilorder kosteloos naar je toe.

 

Wat te doen als je een klacht hebt?

Klachten? Dat is erg vervelend. Daarom lossen wij een klacht het liefste samen met je op.

Indien je een klacht hebt, verzoeken wij je zo snel mogelijk contact op te nemen. Graag in het onderwerp aangeven dat het om een klacht gaat. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.